5 beneficii ale unui Magazin Online

by | iun. 16, 2022

Magazinul online este platforma creată și personalizată special pentru vânzător, care permite clientului să vizualizeze și să cumpere produsele oferite de un business, într-un spațiu digital ușor de utilizat pentru orice vizitator.

În comparație cu magazinele fizice, există beneficii pe care doar un magazin online le are, de aceea este important să ai în vedere necesitatea acestuia pentru business-ul tău!

Comerțul electronic va reprezenta 20.4% din vânzările globale ale consumatorului general, până la finalul anului 2022, iar cifra de vânzări va crește la $ 5.4 trilioane de dolari, conform ultimelor statistici, adică cu 10% mai mult decât în 2021 (Forbes – art. E-commerce Trends 2022: What the future holds – www.forbes.com)

Previziunile experților în domeniu și beneficiile pe care un magazin online ți le oferă, sunt argumentul pentru care credem că secretul pentru a putea duce afacerea ta la un alt nivel este acesta: să îți creezi o imagine în piața digitală.

 

Iată principalele avantaje ale dezvoltării afacerii tale în mediul online:

 

1. Vânzări globale și clienți potențiali mai numeroși

Poți vinde oriunde în lume prin intermediul magazinului tău online, dacă politicile magazinului permit acest lucru și limba de comunicare poate fi înțeleasă la scară cât mai largă.

68% dintre utilizatorii online caută pe Google produsul înainte de a-l cumpăra.

Asigură-te că ești acolo cu informații cât mai complete!

 

2. Costuri reduse de administrare

În funcție de afacerea pe care îl administrezi, costurile de funcționare ale unui magazin online sunt reduse considerabil față de cele ale unui magazin clasic.

  • Ai nevoie de spațiu doar pentru depozitarea stocurilor.
  • Nu ai nevoie de un număr mare de angajați.
  • Cheltuielile de întreținere sau chirii nu mai sunt o grijă lunară.

Fără acestea, tu te poți concentra și investi în ceea ce înseamnă imaginea și promovarea magazinului online.

 

3. Program 24/7 fără a fi nevoie de tine

Ești prezent pentru clienții tăi 24 de ore pe zi!

Dacă oferi cât mai multe informații despre produsele vândute și o experiență ușoară de navigare prin magazinul online, îl vei ajuta pe viitorul client să se decidă cât mai repede asupra cumpărăturilor pe care le va face.

 

4. Comunicare facilă cu clienții care îți trec „pragul”

Un punct forte în vânzarea online este că vei avea informații esențiale despre clienții tăi (nume, adresa, telefon, email) așa că te vei putea întoarce către ei de câte ori vei dori.

Printr-o strategie de marketing corectă și adaptată business-ului tău, vei putea comunica eficient și periodic cu clienții tăi despre promoții, stocuri sau noutăți.

 

5. Rezultate de promovare vizibile

Este ușor să urmărești rezultatele aduse ale diverselor campanii de promovare pentru un magazin online. Rapoartele nu doar că te ajută să evaluezi eficiența campaniei încheiate, dar și să construiești una mai bună pe viitor, cu mai multe rezultate și mai mulți clienți mulțumiți de alegerea făcută.

 

Potrivit estimărilor ARMOGPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. (www.gpec.ro)

Ce te oprește să faci un pas înspre extinderea și succesul afacerii tale?

Dacă beneficiile prezentate în articol ți-au dat încrederea și confirmarea că un magazin online îți deschide noi orizonturi, suntem aici să te ajutăm în construirea lui de la 0 special pentru nevoile tale.

 

Hai să discutăm despre magazinul tău online!

Contact

 

Tipuri principale de logo-uri

Tipuri principale de logo-uri

Toată lumea știe ce este un logo sau poate identifica un logo, doar pentru acest scop a fost creat. Sau poate este ceva mai mult decât ceea ce vede ochiul?   Te invit să intrăm împreună în lumea celor mai valoroase logo-uri a tuturor timpurilor și să clasificăm...

5 principii în Logo Design

5 principii în Logo Design

În afaceri, similar ca în cazul unei întâlniri – încerci să atragi oamenii potriviți și să îi faci să se “îndrăgostească” de brand-ul tău. Vrei să îi ademenești  suficient de mult încât să te aleagă pe tine și să rămână alături pentru mult timp. Logo-ul nu este...

0 Comments

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.