Cât de des postezi pe social media?

by | dec. 7, 2022

Dacă nu produci conținut pentru social media, chiar acum, în secunda aceasta, concurența ta va fi cu un pas înainte! Deci, tu cât de des postezi pe social media?

 

Oare nu postez prea mult?

 

               Există posibilitatea ca postările tale să fie prea numeroase? Ei bine, părerile sunt împărțite, însă noi spunem că NU. Trebuie să te gândești că în urma postărilor frecvente există o foarte mare probabilitate să câștigi mai mulți urmăritori (potențiali clienți) decât ai putea pierde.

               În ziua de azi este atât de mult conținut în spațiul online încât nu ai putea vreodată suprasatura piața. Desigur, vorbim aici despre conținut de calitate, care poate aduce creștere afacerii tale și care o evidențiază. Nu postezi pentru că ai impresia că postarea ta nu este „perfectă”? Opiniile celor din jur și teama de competiție te poate ține blocat din ceea ce poate fi chiar ascensiunea ta. Ai curajul să “vorbești” chiar și in mediul online!

Începe să te promovezi online prin conținut pe Social Media.

 

Ce ar trebui să postez?

Primul pas este prin a răspunde la următoarea întrebare: „Eu cum comunic cel mai bine?”.

Foarte mulți oameni „domină” conținutul fără a produce sau posta vreun video. De ce e așa? Ei bine, aceștia sunt niște scriitori extrem de buni. Unii sunt prea timizi ca să apară în fața camerelor de filmat, dar având o voce bună sunt extraordinari atunci când vorbim despre podcast-uri. Poți să fii foarte bun la desen, comunică în modul acesta! De altfel, poți fi grozav pe partea de video. Dacă găsești răspunsul la această întrebare astăzi ai făcut deja un pas spre avantajul tău și te va ajuta să decizi cât de des postezi pe social media.

Toată lumea se așteaptă ca totul să se întâmple foarte rapid, clienții să „curgă” din următoarea zi. Aici intervin răbdarea și perseverența, dar mai presus de toate, cheia succesului este să îți placă ceea ce faci. 

 

Deseamenea, este important să nu te oprești doar la o singură opțiune. Spre exemplu, ai deja urmăritori pe Instagram și te întrebi „De ce aș posta și pe Linkedin? Să încep acum de la zero?”. Pe scurt, nu te îndrăgosti de o singură platformă și profită din plin de toate canalele de social media. Ai să vezi că rezultatele te vor suprinde în modul plăcut.

Pentru o creștere frumoasă a afacerii tale, e nevoie nu doar să postezi în mod frecvent ci e important și „Unde postez? Și când?”. Orice platformă te poate ajuta, atunci când ții cont de recomandările de mai jos, cu privire la zilele și orele cele mai potrivite, când mesajul tău va fi văzut de o audiență cât mai mare.

 

Unde postez? Și când?

 

                Pe Instagram au devenit populare reel-urile în locul imaginilor statice, iar în urma analizelor recente cele mai bune zile pentru a posta conținut pe Instagram sunt zilele de Marți și Miercuri. De altfel, postările de Luni ora 11:00, Marți și Miercuri între orele 10:00 și 13:00 plus Joi și Vineri de la 10:00 la 11:00 au avut o audiență ridicată. Pe de altă parte, ziua de Duminică înregistrează cea mai scăzută audiență.

                Facebook-ul este cea mai folosită platformă când vorbim despre marketing online. Audiența acestuia continuă să fie mare în partea de dimineață a zilei între 3:00 și 10:00 și după amiază. Cele mai bune rezultate au fost în zilele de Marți până Joi. O zi nu tocmai potrivită pentru a posta conținut pe Facebook s-a dovedit a fi ziua de Sâmbătă.

                TikTok-ul este foarte subestimat și ai putea să pierzi mult dacă nu folosești această „pârghie” în dezvoltarea afacerii tale. Zilele de Miercuri și Joi s-au remarcat ca fiind cele mai potrivite pentru a posta video-uri scurte, unde utilizatorii pot fi în pas cu cele mai noi tendințe. Te-ai gândit că poate publicul tău țintă să fie în principal utilizatori ai acestei aplicații? Prin urmare, ai putea să reconsideri crearea unui cont de TikTok, chiar dacă începi de la zero.

Așadar, cel mai bun timp de a posta pe TikTok este la mijlocul dimineții până după amiază, între orele 10:00 și 04:00, de Marți până Vineri.

                Twitter-ul este platforma favorită pentru știri de ultimă oră și conversații. De ce ar avea nevoie business-ul tău de o asemenea aplicație? Poți de exemplu prin Twitter să câștigi încrederea cliențiilor tăi și să îmbunătățești în mod proactiv experiența acestora.

Postările din partea de dimineață ora 9:00 au indicat cea mai mare audiență în zilele de Luni, Marți, Miercuri și Sâmbătă. Cea mai „proastă” zi de a posta pe Twitter s-a dovedit a fi ziua de Duminică.

                Nu în ultimul rând, vă prezentăm cel mai bun timp de a posta pe Linkedin, platformă creată special pentru leadership-ul profesional și dezvoltarea carierei. Cea mai indicată zi este ziua de Marți de la ora 10:00 până după amiază. Zilele de Miercuri și Joi sunt la fel potrivite pentru a posta. Când să nu postezi pe Linkedin? Analizere arată că audiența este una foarte scăzută în zilele de Sâmbătă și Duminică.

 

Suntem aici să te ajutăm!

 

Statisticile de mai sus sunt pot fi un ghid bun care te va direcționa să ajungi la audiența dorită în momentele cheie din timpul unei zile și să întelegi că e important cât de des postezi pe social media. E nevoie însă de o analiză proprie asupra afacerii tale și a publicului țintă pentru a găsi cea mai potrivită oră și  pentru a posta conținut relevant pe rețelele de socializare.

 

Pentru că timpul costă bani și aceasta comunitate online este în continuă schimbare, o agenție de marketing poate fi soluția pentru o ascensiune rapidă și eficientă a afacerii tale.

 

Discută cu ISIDORS și lasă-ne să fim echipa ta de suport în tot ceea ce înseamnă prezența brandului tău în social media!

Cum știi că e timpul pentru un logo nou?

Cum știi că e timpul pentru un logo nou?

Identitatea vizuală reprezintă toate acele elemente grafice și vizuale care compun un brand (logo, imagini, fonturi, culori, design creativ) și care sunt gândite în așa fel încât să transmită mesaje despre misiunea, filosofia și valorile companiei. Prin identitatea...

Povestea evenimentului „O zi cu tata”

Povestea evenimentului „O zi cu tata”

Povestea din spatele evenimentului “O zi cu tata”, a început pentru noi prin invitația celor de la Aradul Fericit de a ne alătura echipei și de a-i susține în promovare, atât în mediul online cât și offline. Ce putea fi mai frumos decât câteva ore petrecute în natură,...

0 Comments

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *