Software solutions

isidors-logo

Ce înseamnă să fii vizibil online?

by | apr. 29, 2021

Mediul online a devenit locul ideal atât de vânzare cât și de cumpărarare a tot ceea ce înseamnă produse sau servicii. Fie că vinzi materiale de construcții, produse de îngrijire personală, haine, cursuri sau servicii de consultanță, un website poate îmbunătăți considerabil vânzările companiei tale.

Dar pentru aceasta este necesar să fii vizibil online. Ce însemnă să fi vizibil online? Să fi ușor de găsit de potențialii clienți pentru produsul sau serviciul pe care îl comercializezi. Asta face diferența dintre un website bun și un website mediocru. Dorința ta ca și dorința oricărui antreprenor este promovarea produselor sau serviciilor companiei tale pe o piață cât mai largă de potențiali clienți dintr-o anumită regiune.

Pornind de la acest fapt, crearea unui website bun trebuie privită ca o investiție și nu ca o cheltuială. Pentru realizarea lui este nevoie de o colecție de pagini web multimedia care sunt interconectate. El poate cuprinde o pagină principală (home page), landing page, pagină de vânzări produse sau servicii, pagină blog, articole și altele. Blogul și articolele pot fi privite ca niște instrumente ce îți facilitează procesul de promovare a produsului sau serviciului oferit de compania ta. În plus, un blog ne oferă posibilitatea de a adăuga comentarii în vederea creșterii interactivității cu potențialii clienți. Ce înseamnă un website bun? Ei bine, părerile sunt împărțite. Pentru unii un website este bun atunci când acesta arată bine, raportându-se în principal la partea grafică, pentru alții un website bun este acela cu o accesibilitate/utilitate bine pusă la punct. Noi însă, pe lângă aspectul vizual ținem cont de funcționalitate, conținut și de optimizarea aspectulului acestuia pe toate dispozitivele existente pe piață (calculator, tabletă, telefon). Motoarele de căutare (Google, Bing, etc.) afișează cu prioritate website-urile optimizate corect pe toate dispozitivele, asta înseamnă mai mulți vizitatori rezultați fără un cost de promovare suplimentar.

Specialiștii noștri în grafică vor fi atenți la culorile și formele folosite pentru a transmite exact mesajul pe care îl dorești vizitatorilor de pe website. Odată stabilite obiectivele și scopul website-ului echipa noastră va avea grijă ca totul să fie unitar și să conveargă spre scopul dorit.

În ultimul rând, dar nu cu o mai puțină însemnătate este accesibilitatea website-ului tău. De menționat și deloc de neglijat ar fi clienții vârstnici, numărul lor în mediul online crescând în ultima perioadă pe fondul pandemiei. Un website bun ar trebui să fie foarte simplu și ușor de folosit, iar accesul la informație să fie foarte facil chiar și pentru persoanele începătoare. Un website bine realizat și administrat (pentru că nu se încheie totul atunci când acesta este creat) poate deveni un intrument foarte bun de vânzare și interacționare în mediul online. Un lucru e cert, un website bun este axat pe nevoile clienților și încearcă să le răspundă.

Ce înseamnă un brand bun?

Ce înseamnă un brand bun?

Branding-ul reprezintă procesul de construire a unei mărci. Un brand însă, este un nume, termen, design, sau un oricare alt element care diferențiază și identifică un produs, companie sau serviciu în raport cu celelalte. În alte cuvinte, Branding-ul ne ajută să ne...

Cum te promovezi online?

Cum te promovezi online?

Ne aflăm într-un secol al vitezei, unde fiecare se așteaptă să aibă totul la un click sau la o atingere distanță, acest fapt conducând la explodarea pieței online. Mulți antreprenori și-au dat seama de potențialul pieței online și au făcut pasul înființării unui...

0 Comments

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *