Software solutions

isidors-logo

Ce înseamnă un brand bun?

by | apr. 29, 2021

Branding-ul reprezintă procesul de construire a unei mărci. Un brand însă, este un nume, termen, design, sau un oricare alt element care diferențiază și identifică un produs, companie sau serviciu în raport cu celelalte. În alte cuvinte, Branding-ul ne ajută să ne diferențiem de concurență.

De reținut este faptul că un brand este creat de o entitate, dar este validat, recunoscut și valorificat de către clienții săi. Cel mai important factor îl reprezintă publicul căruia i se adresează și cu care interacționează. Brand-urile fac diferența dintre două produse sau servicii aparent similare, pentru aceasta ele constituie o importanță majoră. Brand-ul bun reprezintă o latură foarte importantă în procesul vânzării. Acesta trebuie să fie cât mai original, iar odată creat oferă clienților încredere și siguranță. Lucruri de care trebuie să ținem cont în crearea unui brand bun: în primul rând numele acestuia – cuvântul sau cuvintele trebuie alese cu grijă și sunt utilizate în identificarea companiei, unui produs sau al unui serviciu; crearea unui logo – o expresie vizuală care identifică și diferențiază brand-ul, grafica brand-ului, la care mai adăugăm experiența utilizatorului (UX – user experience) și interfața utilizatorului (UI – user interface). Experiența utilizatorului este esențială pentru succesul companiilor în marketing deoarece, consumatorii acționează pe baza emoțiilor.

Emoția pe care a trezit-o brand-ul tău în mintea lui este asocierea pe care o va face în viitor cu brand-ul tău și cumulul acestor experiențe va da valoare brand-ului tău. Cu cât ai mai mulți utizatori care apreciază brand-ul tău cu atât valoarea lui crește pe piață. Suntem într-o continuă grabă și mișcare, în care cel mai utilizat dispozitiv este telefonul mobil fie că ne aflăm în trafic la semafor, birou, în supermarket sau piață. Experiența utilizatorului este de multe ori neglijată. Mulți dintre acești utilizatori au semnalat această problemă navigând la un moment dat pe un website neoptimizat pentru dispozitivele lor, părăsindu-l în consecință. Interfața utilizatorului joacă și ea un rol important în branding, fiind spațiul în care are loc interacțiunea dintre om și mașină. În concluzie, atât experiența utilizatorului (UX) cât și interfața utilizatorului (UI) cer o atenție sporită în crearea brand-ului astfel încât ambele părți să aibe în final de câștigat

Ce înseamnă să fii vizibil online?

Ce înseamnă să fii vizibil online?

Mediul online a devenit locul ideal atât de vânzare cât și de cumpărarare a tot ceea ce înseamnă produse sau servicii. Fie că vinzi materiale de construcții, produse de îngrijire personală, haine, cursuri sau servicii de consultanță, un website poate îmbunătăți...

Cum te promovezi online?

Cum te promovezi online?

Ne aflăm într-un secol al vitezei, unde fiecare se așteaptă să aibă totul la un click sau la o atingere distanță, acest fapt conducând la explodarea pieței online. Mulți antreprenori și-au dat seama de potențialul pieței online și au făcut pasul înființării unui...

0 Comments

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *