Ne aflăm într-un secol al vitezei, unde fiecare se așteaptă să aibă totul la un click sau la o atingere distanță, acest fapt conducând la explodarea pieței online. Mulți antreprenori și-au dat seama de potențialul pieței online și au făcut pasul înființării unui magazin online. Nu știi cum să faci acest pas? Lasă-ne să te ajutăm. Vânzările online au crescut exponențial în ultima perioadă pe fondul pandemiei dar și pe fondul digitalizării populației.
Găsim ”la orice pas” magazine online, mai ales dacă acestea sunt promovate online corespunzător. Magazinul online este un website în care comerciantul își prezintă produsele sau serviciile destinate vânzării iar cumpărătorii (potențialii clienți) au posibilitatea de a alege și a achiziționa produsul sau serviviul dorit. Un avantaj îl constituie și posibilitatea plății online. Un magazin online are posibilitatea de a fi deschis ”non stop”, 24 ore zilnic, 7 zile săptămânal, scade costurile cu personalul, dacă comparăm cu numărul de angajați necesar pentru operarea unui magazin clasic, plata chiriei este aproape inexistentă, compararea dintre produse și prețurile acestora e foarte ușoară, sortarea lor după anumite criterii de altfel este una facilă. Poți avea un website foarte bine pus la punct, care arată bine și funcționează foarte bine, dar să nu ai vânzări.
Promovarea online joacă un rol foarte important în vânzări. Reclamele pot fi foarte eficiente, în special în cazul promovării unui magazin online. Cele mai frecvent folosite platforme de promovare sunt Facebook, Google, LinkedlN, Instagram și altele. Desigur, vorbim despre o promovare online plătită, ca să poți ajunge la publicul țintă (potențiali clienți) e nevoie să plătești. Spre deosebire de alte tehnici de promovare, metodele de promovare plătite oferă posibilitatea de măsurare a performanțelor, concret, vezi exact ce funcționează, ce greșești sau unde ai putea investești mai mulți bani.
Iată un grafic cu cele mai alese platforme de promovare online plătită
0 Comments